Bronvermelding

  • Bok, M. (2021, 21 juli). Samenvatting motiverende gespreksvoering. MI time. Geraadpleegd op 3 mei 2022, van https://www.motiverende-gespreksvoering.com/samenvatting-motiverende-gespreksvoering/
  • Clement, J., & Crabbe, A. (2015). Inspirerend coachen (13de editie). Lannoo.

  • Jansen-Terlouw, I. (sd). WERKVORMEN. Opgehaald van talententoolbox: https://talententoolbox.nl/
  • Keunen, M. (2022, mei 19). Hoe efficiënt en frequenter coachen binnen een labwerking. (R. Van den Bulck, interviewer) 

  • Kienhuis, M. (2011). Naar een model voor een geïntegreerde doorlopende studieloopbaanbegeleiding havo-hbo. Het instrument - Bestendiging studiekeuze en voorkomen van uitval uit het onderwijs. Saxion Kenniscentrum Onderwijsinnovatie Lectoraat Instroommanagement en aansluiting.
  • Michiels, L. (2019). Coaching en Agogische vaardigheden. Vorselaar
  • Pycke, L. (2019). Leerlingen coachen 3. Artesis Plantyn Hogeschool.
  • Schoevaerts, L. (2022, mei 17). Hoe efficiënt en frequenter coachen binnen een labwerking. (Y. De Ridder, Interviewer) 

  • Shunzhen Wang, Q. T. (2018, Mei 11). Construction of Guiding System for growth and Development of College Students under the Student-oriented Concept. Opgehaald van www.ageconsearch.edu: https://ageconsearch.umn.edu/record/277982/

  • Van de Broeck, M. (z.d.). Coaching in het onderwijs? - Vonk en Visie. Vonk & Visie. Geraadpleegd op 2 mei 2022, van https://www.vonkenvisie.be/inspiratie/nieuws/coaching-in-het-onderwijs

  • Van der Lans, R., Veen van, K., & van der Steeg, M. (2017). De effectiviteit van observatie en coaching in de school. Paper gepresenteerd op Onderwijs Research Dagen 2017, Antwerpen, België.

  • van Halem, N., de Leeuw, H., & Stuut, T. (2006). Competentiegericht leren en begeleiden. Bunnik: OVDB.

  • Van Maele, N. (2022, mei 24). Hoe efficiënt en frequenter coachen binnen een labwerking. (B. Anil, B. Van Royen, & M. Vereycken, Interviewers) 

  • Vlaams Instituut Gezond Leven. (2022, Juni 6). GELUK IN DE KLAS . Opgehaald van Gezond Leven: https://www.gezondleven.be/settings/gezondeschool/mentaal-welbevinden-op-school/gelukindeklas

  • VO-raad. (2019, december 12). Groeimindset: "Ik kan het nóg niet". Opgehaald van leerling 2020: https://leerling2020.nl/groeimindset-ik-kan-het-nog-niet/

  • VO-raad. (2018, december 19). Ruimte voor talentontwikkeling. Opgehaald van leerling 2020: https://leerling2020.nl/ruimte-voor-talentontwikkeling/

© 2022, Innovator@work 3 - Karel De Grote Hogeschool
Brent Van Royen, Büsra Anil, Maya Vereycken, Rani Van den Bulck en Yenthe de Ridder 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin