COACHINGSGESPREK

Zowel de leerling als de coach hebben een belangrijke rol binnen een coachingstraject. De betrokkenheid van de leerling kan vergroot worden door middel van de tools op deze website. 


Om de leerlingen te coachen kan een coach de coachingsessies in groep organiseren of één op één. Het is belangrijk dat hierin afgewisseld wordt. In groep kunnen leerlingen elkaar feedback geven en leren ze meteen hoe gericht feedback gegeven kan worden. De coach kan dit laten doen aan de hand van enkele richtvragen of laat hen de kijkwijzer erbij nemen.

In één op één coachingsgesprekken kan de leerling al eens nadenken over in welke mate hij/zij de competenties beheerst. Meer informatie die voor de leerling belangrijk zal zijn in een coachingsgesprek kan je vinden via onderstaande knop.

Om een goede structuur te bewaren in het coachingsgesprek raden we de coach de GRROW-methodiek aan. Meer informatie over de GRROW-methodiek en wat voor de leerkracht belangrijk zal zijn in een coachingsgesprek kan je vinden via onderstaande knop.

© 2022, Innovator@work 3 - Karel De Grote Hogeschool
Brent Van Royen, Büsra Anil, Maya Vereycken, Rani Van den Bulck en Yenthe de Ridder 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin